FAQ / Vanliga frågor
Hur bokar jag en tid?
Du kan ringa oss på 019-10 37 10, komma förbi salongen på Vasagatan 11 i Örebro eller boka via vår onlinebokning. Om du är osäker på vad du ska välja för behandling får du gärna ringa oss så hjälper vi dig till rätt beslut.
I onlinebokningen skiljer det sig vilka behandlingar du kan boka hos vilken frisör. Finns inte den behandling och/eller den frisör du vill ha i onlinebokningen ringer du oss så löser vi det på telefon.
Vi tar INTE emot bokningar via mejl.
När har ni öppet?
Vi frisörer sätter alla våra egna tider, vilket innebär att salongen kan vara öppen tidigt på morgonen och sent på kvällen.
Hur vet jag hur lång behandlingstid jag behöver boka?
Ring oss så hjälper vi dig att räta ut alla frågetecken.
Vad gäller vid av- eller ombokning?
Du kan av- eller omboka helt utan kostnad om du kontaktar oss minst 24 timmar innan bokad tid. Därefter gäller full debitering.
Av-och ombokning sker precis som all annan kontakt via telefon eller på plats i salongen – eller i vår onlinebokning om du bokat din tid där.
Vi tar INTE emot av- eller ombokningar via mejl (dessa räknas som utebliven av/ombokning och debiteras med full betalning). Enda undantaget är om du har en tid på måndagen och behöver avboka under helgen då salongen är stängd.
Hur och när betalar jag?
Du betalar med kort på salongen efter din behandling. Vi är en kontantfri salong.
Vilka produkter arbetar ni med?
Vi använder Kevin Murphy, Living proof, Color me, K18, Eleven och Hot tools.
Hur gör jag om jag behöver en engelsktalande frisör?
What if I need an English speaking hair dresser?
Ring till oss så talar vi om vilka av våra frisörer som gärna pratar engelska med dig!
Please call ahead and we will help you set up an appointment with someone who speaks English!